1402-01-01 06:45
770
0
84156
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

گره‌های اقتصادی و اجتماعی با تصمیمات خوب مجلس باز می‌شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با تصمیمات خوب نمایندگان در سال جدید شاهد گشوده شدن گره‌های اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه‌های شعبان، درمضان و بهار قرآن اظهار کرد: شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری ترسیم می‌شود نقشه راه را در مقابل دیدگان قرار می‌دهد تا بتوانیم برای تحقق آن تلاش بیشتری کنیم.

وی با یادآوری نام و یاد امام راحل و شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت افزود: شهیدان انقلاب اسلامی اسباب عزت و امنیت کشورمان را ایجاد کردند، در طلیعه این سال باشکوه از خداوند بزرگ آرزوی عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری را داریم.

منتظری بیان کرد: سال جدید بهانه‌ای برای دورهمی صمیمی است، در طلیعه هر سال مردم خوب کشورمان دست نیاز را به سوی پروردگار بالا می‌برند و احسن‌الحال را طلب می‌کنند؛ ما نمی‌توانیم به این مقصد والا دست یابیم جز آنکه کارنامه سال گذشته خویش را به دقت ورق بزنیم و نقاط زشت و ضعف احتمالی را پاک کرده و نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دوست داریم پا بر پلکان صعود احسن‌الحال در ابعاد فردی و اجتماعی بگذاریم حتما باید از تجربه گذشته استفاده کنیم تا چراغ راه آینده‌مان باشد.

منتظری توضیح داد: سال پیش رو زیبایی‌های فراوانی دارد علاوه بر اینکه زیبایی چشم‌نواز بهار به دلیل تقارن آن با ماه شعبان به عطر معنویت آراسته شده سالی است که آغاز آن با نام و یاد امام زمان (عج) گره خورده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با تصمیمات خوب نمایندگان در سال جدید شاهد گشوده شدن گره‌های اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

منتظری با اشاره به اینکه تلاش نمایندگان برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم گفت: باید همواره تلاش کنیم تا لبخند زیبای رضایت را بر لبان ملت ایران به تماشا بنشینیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.